fredag den 1. februar 2013

3 sets 1 jacket, sale sale sale

Har været inde og kigge på H&M's tilbud, og jeg må sige, at jeg virkelig faldt for nogle ting!
Der var den her ene jakke, som bare så godt ud til alting, og som var lige mig.
Jeg har bygget 3 sæt op kun af H&M's tilbudsvarer og alle med jakken til.

Sæt 1.
Jakke: 200 kr.
Kjole: 200 kr.
Sko:   100 kr.

Sæt 2.
Jakke: 200 kr.
Kjole: 300 kr. (sat ned fra 699!)
Sko:   124.50 kr.

Sæt 3.
Jakke: 200 kr.
Kjole: 179 kr.
Sko:   200 kr.

Hvilket sæt synes i er det fedeste?:)

xoxo


2 kommentarer:

  1. Elsker sættet til højre! Kjolen er så vildt lækker! :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for helved!
      Blev super deprimeret da jeg tog i H&M og de ikke havde nogle af tingene længere. ;(
      men fik da købt noget alligevel haha.xD

      er det osw-vig eller en anden Emily?^^

      Slet