torsdag den 7. februar 2013

Seneste inspiration

Skal hente og passe børn senere, så i får lige et indlæg nu i tilfælde af, at jeg ikke får tid senere :)
Her er en samling af de seneste billeder, der har inspireret mig til mit fremtidige liv!
Elsker specielt boblen, selvom jeg dog skal have en himmelblå.
Er helt vild med idéen om et stort hus ude i skoven, med mange store vinduer, og mange planter, evt. et træ, indenfor. Jeg må også indrømme (kun over for jer!), at jeg elsker Cullen familiens hus i Twilight, hehe.

 Er der nogle af de her billeder, der inspirere jer selv?:)

xoxo

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ik?! Jeg håber virkelig, at jeg en dag bliver rig nok til at designe og få bygget et hus, der indebærer alle de her ting!!!

      Slet
  2. Fin blog :-) Kan godt lide billederne! :-)

    //Sarah Emilie
    http://modekoen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet