onsdag den 6. februar 2013

Nyheder og New Ins

Undskyld jeg har været fraværende, der er sket så sindssygt mange ting her den sidste uge.
Jeg har valgt at gå ud af gymnasiet STX og starte på HF efter sommer!:) Mange forstår ikke mit valg, da jeg jo er halvvejs gennem 2g, men min sygdom det sidste halve år har gjort det umuligt for mig at få de karaktere, jeg har brug for, for at få et godt nok gennemsnit til at kunne komme ind på Humanoira Psykologi på universitetet.  Desuden valgte jeg jo sproglig linje på STX, lige efter 9 klasse på folkeskole, og dengang tænke jeg bare ikke rigtig så langt ud i fremtiden. Jeg havde før Engelsk A, Spansk A og Samfundsfag B.
I stedet skal jeg nu have en HF pakke, der hedder Musik B og Psykologi B, hvilket er perfekt for mig!
Desuden alt det her med fag og karakterer, var det super svært for mig at komme tilbage i min klasse efter et halvt år.. Jeg følte mig eksluderet og glemt, så besluttede mig altså for at starte på en frisk.

Men det betyder jo nu, at jeg kommer til at have et halvt år uden skolegang, så jeg skal ud og finde arbejde (forhåbentlig i tøjbutikker eller i biografen). Jeg er også begyndt at spise sundt og motionere lidt, så jeg forhåbentlig kan smide de 7 kg, jeg tog på da jeg lå syg.

Min mor kom forresten hjem med 2 fine ting til mig igår:


 Begge dele er fra H&M's nyeste kollektion.
Jakken har kostet 349 kr. og skoene 179 kr. så vidt jeg husker. :)

Hvordan har i det med skolearbejde og hvad er jeres uddannelses ønsker?

xoxo


2 kommentarer:

  1. Årh hvor er du heldig. Det er vildt lækkert! :D
    Tror det er godt når du starter på HF. Din tid på STX har slet ikke været spildt. Du kan bruge meget af det i HF, og komme ud med et bedre gennemsnit. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejmen min mutti kender mig alt for godt, hun er så sød altså! :D
      ja det har du selvfølgelig ret i!

      Slet