lørdag den 9. februar 2013

Intergalactic Princess


I går var jeg til en fastelavnsfest i min mors klub.
Min mor arbejder med to helt specielle afdelinger i sin klub, hun styrer en Arabisk pigeklub og en klub for Arabiske mødre. Jeg er meget stolt af, hvor langt hun er nået med de idéer, hun fik for godt 10 år siden.
Arabiske piger og mødrer har aldrig haft et fælles åbent møderum før, og man kan bare virkelig se, hvordan min mors og tantes arbejde bærer frugt. Specielt i går! Kvinderne var så glade og sjove, og det var bare super hyggeligt. Også selvom jeg fik et bræt i hovede,t da jeg tog billeder af dem slå katten af tønden, hahaha!:)

Jeg havde knap 10 min. til at finde på en udklædning og gøre mig klar, da min mor havde glemt at oplyse mig om, at jeg også var inviteret. En spontan idé udviklede sig til galakse prinsessen Padmé fra Star Wars, der var dog ingen, der kunne gætte, hvem jeg var.





Jeg har til andre fastelavns fester været udklædt som Ariel, palmetræ, inder, The Mask, gris, mælkekarton, narkoluder, Lady Marion, sigøjner og de typiske vampyr og guldprinsesse. Haha, og jeg har vundet bedst udklædte alle år (og det er ikke løgn!), undtagen i år!

Hvad er det bedste i har været udklædt som?
Og synes i, at man kan blive for gammel til at klæde sig ud?

Personligt synes jeg bare, at det er en af de ting, man kan blive ved med! Uanset hvor gammel man er, er det altid supersjovt, og en gang imellem må den barnlige fantasi altså godt tage over!

Min mor har også altid vundet udklædningskonkurrencer, og er en af de mennesker, jeg kender, der er bedst til at finde på ting og klæde sig ud!
Hun har været flamingo, inder, præst, vampyr (med horn!), morticia fra the addams family, Charlie Chaplin, hjemløs, skibums og i år pirat.

xoxo

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super flot! - er selv mega dårlig til udklædning, og har faktisk ikke rigtigt være udklædt siden midten af folkeskolen.

    http://fashionfactory.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!:) Det er ellers ærgeligt, udklædningfester er noget af det sjoveste! Min tante holder altid en kæmpe udklædningsfest om sommeren, ude i en spejderhytte langt ude i en skov. Så render 100 fulde folk rundt og er klædt ud til temaet. og skal lave underlige aktiviteter. :)

      Slet